Atsiėmimas mūsų salonuose
Vilniuje:
”GBF” Baldų rojus Kalvarijų g. 125, Vilnius
Darbo laikas: I-V 10.00-20.00, VI 10.00-18.00, VII 10.00-15.00
Kaune:
„GBF”, Nemuno baldai Taikos pr.125B, Kaunas
Darbo laikas: I-V 10:00-19:00, VI 10:00-16:00, VII Nedirbame
Klaipėdoje:
„GBF” Nemuno baldai Baltijos p. 10, Klaipėda
Darbo laikas: I-V 10.00-19.00, VI 10.00-16.00, VII Nedirbame
Šiauliuose:
UAB LBI, Vyturių g.8E, Šiauliai
Darbo laikas: I-V 8.00-16.00, VI-VII Nedirbame
Pristatymas pageidaujamu adresu
Mums rūpi, kad klientas, įsigijęs mūsų baldus, neturėtų jokių rūpesčių, todėl siūlome užsisakyti baldų atvežimo, užnešimo ir surinkimo paslaugą.
Pristatymo kaina
Baldų atvežimo kaina Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje – 25 eurai.
Baldų atvežimas kituose Lietuvos miestuose (išskyrus Neringą) – 40 eurų.
Nemokamas pristatymas
Jeigu užsakant internetinėje parduotuvėje užsakymo suma yra 700 eurų ir daugiau, baldus pristatysime nemokamai.
Jums pageidaujant mūsų įmonės darbuotojai už papildomą mokestį įsigytus baldus užneš į reikiamą aukštą ir surinks.
Šių paslaugų įkainių teiraukitės el. paštu info@gbf.lt arba tel. +37061494037.
Netinkamos kokybės prekių grąžinimas
Baldai su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės, yra keičiami į naujus kokybiškus baldus prekes ar jų reikiamas dalis.
Įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.
Gavę prekę su defektu, susisiekite su įmonės klientų aptarnavimo specialistu el. paštu info@gbf.lt arba tel. +37061494037. Gavę nuotraukas, kuriose aiškiai matosi defektas, išanalizuosime situaciją ir pateiksime sprendimą, ar bus keičiamas visas gaminys, ar tik jo dalis. Baldus su defektais iš Jūsų namų paimsime patys.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas
Prekių grąžinimas ir keitimas perkant salone
Kokybiški baldai, įsigyti mūsų salonuose yra negrąžinami ir nekeičiami.
Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti e-seimas.lrs.lt.
Prekių grąžinimas ir keitimas perkant internetinėje parduotuvėje
Norėdami grąžinti internetu užsakytą prekę, informuokite mus el.paštu info@gbf.lt per 14 darbo dienų nuo siuntos gavimo. Gavę Jūsų užklausą, susisieksime su Jumis dėl prekės grąžinimo.
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į prekių atsiėmimo sandėlius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje arba Šiauliuose. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Siuntoje turi būti:
- Prekė su etiketėmis originalioje pakuotėje;
- Prekės pirkimo čekis arba sąskaita.
Prekės išvaizda
- Prekės turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje (ant originalios pakuotės negalima rašyti adreso, apklijuoti lipnia juostele ar kitaip pažeisti originalios pakuotės išvaizdos);
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nerinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos, (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tada, kai grąžinama nekokybiška prekė;
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į apsauginę (transportavimo) pakuotę;
- Gavus sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus;
- Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę (spalvą, medžiagiškumą), nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
Sugadinimas transportuojant
Jeigu prekė buvo pažeista pervežimo metu, kurį atliko mūsų įmonės darbuotojai, tokiu atveju atlyginsime visus nuostolius. Tačiau jeigu pervežimą arba prekės grąžinimą organizuoja klientas, už prekės sugadinimą pervežimo metu atsako klientas.
Pasiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė ar išdavė Jums siuntą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu informuokite mus el. paštu info@gbf.lt
Negrąžinamos prekės
- panaudotos prekės (surinkti baldai);
- prekės, kurios yra užsakomos klientų salonuose arba el. paštu, kai yra individualiai pasirenkamas baldo modelis, spalva, audinys ir pan. Klientas patvirtina savo pasirinkimą sumokėdamas avansą.
- prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių (pvz. čiužiniai).
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
Pinigų grąžinimas
Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.